Odpowiedzi

2010-02-11T15:03:59+01:00
Szanowne Władze Miasta!

Już jutro jest ogólno-polski konkurs wiedzy o Fryderyku Chopinie. Jestem organizatorem tego konkursu. Nie wiem w jakim miejscu to urządzić, o które godzinie. Czy mogło by to się odbyć w Parku, w budynku poświeconym Fryderykowi Chopinowi? Bardzo bym prosiła.
Pozdrawiam, (imie,nazwisko)
6 3 6
2010-02-11T15:04:31+01:00
dn. 11.02.2010
Kraków


Szanowny Panie prezydencie!

Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w zorganizowaniu w Szkole Podstawowej nr 12 konkursu ogólnoszkolnego naszego powiatu. Argumentami do zorganizowania tego konkursu akurat w tym roku jest to, że w 2010r. przypada 200 rocznica urodzin wielkiego mistrza jakim był Chopin. Ten rok okrzyknięto również Rokiem Chopinowskim tak więc myślę że taki konkurs byłby dobry dla dzisiejszej młodzieży która niewiele zna swojego rodaka jakim był mistrz Chopin.
Proszę o szybkie rozpatrzenie mojego listu.

Z poważaniem
02marcysia
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:05:48+01:00
Dnia 11.02.2010

Szanowny Prezydencie miasta Warszawy

W tym liście zwracam się o pomoc w organizacji szkolnego konkursu wiedzy o "CHOPINIE" ,a mianowicie proszę o dofinansowanie nagród dla zwycięzców.
Konkurs będzie złożony z 50 pytań. W każdym z pytań będą cztery odpowiedzi do wyboru, a tylko jedna prawdziwa.Proszę o uzwględnienie mojej prośby.


Z poważaniem (imie, nazwisko)
8 4 8