Opowiedz prawdziwą lub wymyśloną przez siebie anegdotę na temat zabawnego wydarzenia, które miało miejsce w teatrze, kinie lub filharmonii.

3
Mój kolega dowiedział się, że w szkolnym przedstawieniu została do obsadzenia jeszcze jedna rola. Postanowił się zgłosić na przesłuchanie, nie sprawdzając nawet, kogo miał by zagrać. Okazało się, że był jednym kandydatem, więc od razu został przyjęty. Dopiero wtedy dowiedział sie, że ma zagrać dziewczynę. Było zapóźno żeby się z tego wycofać i w czasie przedstawienia musiał przed całą szkołą wystąpić w damskich ubraniach

Odpowiedzi

2010-02-11T15:10:04+01:00
Kiedyś, kiedy byłam w teatrze, na pewnym występie, nie do swojego aktu wszedł aktor. To było bardzo zabawne, kiedy aktor nie wiedział co powiedzieć .
23 3 23
śmiedzisz
Mój kolega dowiedział się, że w szkolnym przedstawieniu została do obsadzenia jeszcze jedna rola. Postanowił się zgłosić na przesłuchanie, nie sprawdzając nawet, kogo miał by zagrać. Okazało się, że był jednym kandydatem, więc od razu został przyjęty. Dopiero wtedy dowiedział sie, że ma zagrać dziewczynę. Było zapóźno żeby się z tego wycofać i w czasie przedstawienia musiał przed całą szkołą wystąpić w damskich ubraniach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:28:48+01:00
W czasach, kiedy premiery przygotowywano w ciągu tygodnia, sufler bywał bogiem. W jednej z granych wtedy sztuk aktor musiał się na scenie przeżegnać, mówiąc sakramentalne: - W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen. Premierowa trema sparaliżowała biedaka do tego stopnia, że powiedziawszy – w imię Ojca i Syna… - nie wiedział, co ma mówić dalej. Rzucił tedy błagalne spojrzenie w stronę budki suflera, skąd usłyszał:
- Przeżegnać się nie potrafisz?
30 3 30
Mój kolega dowiedział się, że w szkolnym przedstawieniu została do obsadzenia jeszcze jedna rola. Postanowił się zgłosić na przesłuchanie, nie sprawdzając nawet, kogo miał by zagrać. Okazało się, że był jednym kandydatem, więc od razu został przyjęty. Dopiero wtedy dowiedział sie, że ma zagrać dziewczynę. Było zapóźno żeby się z tego wycofać i w czasie przedstawienia musiał przed całą szkołą wystąpić w damskich ubraniach
2010-02-11T21:07:50+01:00
2 lata temu, byłem w teatrze na spektaklu w teatrze. Kiedy pozwolono nam wejść za kulisy, zobaczyliśmy tam wiele rekwizytów, jeden z przedmiotów trzymał wcześniej grający aktor. Tak się nas przestraszył że rozwalił lampę którą trzymał, bo nie spodziewał się że tam wejdziemy.:D
19 3 19
Mój kolega dowiedział się, że w szkolnym przedstawieniu została do obsadzenia jeszcze jedna rola. Postanowił się zgłosić na przesłuchanie, nie sprawdzając nawet, kogo miał by zagrać. Okazało się, że był jednym kandydatem, więc od razu został przyjęty. Dopiero wtedy dowiedział sie, że ma zagrać dziewczynę. Było zapóźno żeby się z tego wycofać i w czasie przedstawienia musiał przed całą szkołą wystąpić w damskich ubraniach