Proszę o szybką odpowiedż oraz poprawną ;)

Węzeł to miara prędkości statku równa jednej mili morskiej na godzinę, czyli 1852m/h wyraz w kilometrach na godzinę prędkość:

a)5węzłów b)8węzłów c) 15węzłów d)21węzłów e)40węzłów

Z góry naprawdę dziękuję :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:06:42+01:00
1 węzeł = 1852m/h
1852 m /1h = 1,852 km / 1h = 1,852 km/h
a)5węzłów =
5 * 1,852 = 9,26 km/h
b)8węzłów =
8 * 1,852 = 14,816 km/h
c) 15węzłów =
15 * 1,852 = 27,78 km/h
d)21węzłów =
21 * 1,852 = 38,892 km/h
e)40węzłów =
40 * 1,852 = 74,08 km/h
2010-02-11T15:39:13+01:00
1węzeł->1mila/h->1852 m/h

a)
5węzłów=9260m/h=9,26km/h
b)
8węzłów=14816m/h=14,816km/h
c)
15węzłów= 27780m/h=27,78km/h
d)
21węzłów= 38892m/h=38,892km/h
e)
40węzłów=74080m/h=74,08km/h