Odpowiedzi

2010-02-11T15:08:31+01:00
Umierać z miłości - kochać kogoś tak mocno i cały czas myśleć o tej osobie.
Miłość bliźniego - miłość do drugiej osoby.
Nieszczęśliwa miłość - dotyczy ludzi którzy źle wybrali drugą osobę.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:09:03+01:00
-miłość własna-nadmierne poczucie własnej wartości:ambicja, duma.
-wolna miłość-niezalegalizowany związek małżeński.
-Umierać z miłości-kocham kogoś ponad wszystko
-miłość własna-kochac cos indywidualnego
-miłość bliźniego-miłośc do osoboby bez względu na płeć itp.
-nieszczęśliwa miłość-kierowanie uczuć do nieodpowiedniej osoby
17 3 17