Hej! :)

Uzupełnij definicje.

..................... - reakcja chemiczna, w której wyniku wydziela się energia z układu do otoczenia.
..................... - reakcja chemiczna, do której przebiegu koniecznie jest stałe doprowadzanie energii z otoczenia.

2

Odpowiedzi

2010-02-11T15:13:39+01:00
Reakcja egzoenergetyczna - reakcja chemiczna, w której wyniku wydziela się energia z układu do otoczenia
reakcja endoenergetyczna- reakcja chemiczna, do której przebiegu koniecznie jest stałe doprowadzanie energii z otoczenia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T15:14:09+01:00
Reakcja egzoenergetyczna - reakcja chemiczna, w której wyniku wydziela się energia z układu do otoczenia.
Reakcja endoenergetyczna - reakcja chemiczna, do której przebiegu koniecznie jest stałe doprowadzanie energii z otoczenia.
1 5 1