Odpowiedzi

2010-02-11T15:19:44+01:00
Moim zdaniem, ucieczka z domu nie rozwiązuje problemów, ale nowe stwarza. Rodzice bądź opiekunowie bardzo się o nas martwią.
117 2 117
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:24:32+01:00
Ucieczka z domu to zły sposób na unikanie kłopotów, ponieważ tak naprawdę ich nie unikamy. Należy wtedy porozmawiać z przyjaciółką, przyjacielem, a nawet z kimś z rodziny. Osoby miejące nasze zaufanie nigdy nas nie zawodzą i zawsze pomogą, a jak nie to przynajmniej spróbują pomóc. Ucieczka z domu to zły pomysł, ponieważ coś może nam się stać, np. możemy się mocno zranić, ktoś obcy może nam coś zrobić, możemy zabłądzić, nie mieć dachu nad głową, pieniędzy i jedzenia. Wtedy dopiero zaczynają narastać problemy. W większości przypadków jest tak, że inni zapominają o pewnych zdarzeniach, nawet jeżeli ty o nich pamiętasz. Pomylić się, lub popełnić jakiś błąd to ludzka rzecz i każdemu ona się przydarza.

mam nadzieję że pomogłam

liczę na naj
207 4 207