Napisz list oficjalny do lokalnej gazety.Poinformuj w nim o zbiórce książek do szkolnej biblioteki,prowadzonej przez uczniów Twojej szkoły wśród mieszkańców miasta.Poproś redakcję o poparcie akcji i opisanie jej na łamach gazety. BARDZO PROSZĘ O POMOC POTRZEBNE NA JUTRO pliska.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:23:08+01:00
Dzień Dobry!
Uprzejmie prosimy aby Wasza gazeta opublikowała nasz artykuł który informuje ze w szkole .... (wpisz swoja szkołe) odbedzie się zbiórka ksiązek do szkolnej biblioteki. Akcje beda prowadzić chetni uczniowie z naszej szkoły. Serdecznie prosimy o wsparcie, gdyz w ten sposób nasi uczniowie zyskaja nowe zasoby ksiązek i wiedzy. Dziekujemy.
szkoła .................
3 3 3
2010-02-11T15:27:04+01:00
Ewelina Kwiatkowska Warszawa Dn.10.02.2009
Ul. Zborowa 52/53
72-052 Warszawa


Szanowna Redakcjo!
Piszę w imieniu uczniów gimnazjum nr.3 w Warszawie.
Nasza szkoła organizuje zbiórkę książek do szkolnej biblioteki wśród uczniów i mieszkańców miasta. Chciałabym prosić szanowna redakcje o opisanie akcji i poparcia jej na lamach Waszej gazety.

Z poważaniem
Ewelina Kwiatkowska
z uczniami 2 n
3 3 3
2010-02-11T15:28:47+01:00
Droga redakcjo!
Mamy zaszczyt prosić państwa o wsparcie w ważnej sprawie, jaką jest zbiórka książek do szkolnej biblioteki.
Nasz zbiór jest nieduży, a podejrzewamy, że większość ludzi ma wiele książek 'na zbyciu', dlatego chcielibyśmy zaapelować do wszystkich mieszkańców ?WARSZAWY?,że książki, które już przeczytali lub takie, które nie są im potrzebne prosimy przynosić do szkoły podstawowej nr?10? do sali nr?7?.Niestety nie mamy możliwości przekazania tej wiadomości, dlatego chcielibyśmy prosić gazetę tygodnik
?warszawski? o to by opublikowała naszą prośbę w gazecie.
Z góry dziękujemy
z poważaniem
Samorząd Uczniowski Szkoły Podst. nr ?10?
5 4 5