Odpowiedzi

2010-02-11T15:28:08+01:00
Swiety Pawel to popularne imie. Imie te oznacza , ze czlowiek jest ambitny, zawsze zajęty pracą. Sumienny, wszechstronny, krytyczny. Lubi podróże i zmiany. Wybieram to imie, poniewaz podobalo mi sie jego zycie.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:19:59+01:00
Wybrałem to imię ponieważ jestpochodzenia łacińskiego, a wyraz ten znaczył kiedyś - mały. Mężczyzna tak nazwany jest człowiekiem ambitnym, dobrym, pracowitym. Potrafi szanować to co zarobi, swój majątek wielce sobie ceni, założoną rodzinę szanuje. Posiada uzdolnienia do przewodniczenia w życiu, inicjowania publicznych przedsięwzięć, kierowania działalnością społeczną. Jego skłonności do analizowania wszystkiego przydają się, bowiem służą precyzyjnemu określaniu przydziału pracy dla poszczególnych osób. Paweł jest zawsze zajęty pracą, nauką, bądź samokształceniem. To dało mu uzdolnienia do rozszyfrowywania ludzkiej natury. Ma silnie rozbudowane zmysły dotyku, posiada również rewelacyjną pamięć geograficzną. Jest wielkim miłośnikiem przyrody, lubi podróże. Nie posiada uzdolnień plastycznych. W rodzinie jest dobrym człowiekiem, w domu zaradnym.
1 5 1