Odpowiedzi

2010-02-11T15:25:14+01:00
Gdy byłem w zoo najbardzej zaciekawił mnie potężny lew , ponieważ miał on przepiękne barwy . Miał osrte pazury i fantastyczną grzywę.Gdy przechodziłem koło niego dał dziwny odgłos tak jakby mi chciał coś powiedzieć.
Wtedy popatrzyłem na niego, a on wystawił sowje białe zęby.




może być??
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:25:34+01:00
Kiedy ostatnio byłam w Zoo zauważyłam wielkiego hipopotama. Przez chwilę, wydawał mi się naprawdę słodki. Miał wielki, gruby brzuch oraz malutkie uszka. Jego ogonek przypominał ogoneczek osiołka. Był niesamowicie masowym, ale małym, jeżeli chodzi o rozmiar. Najbardziej zaciekawiło mnie w tego budowie zewnętrznej jego śmieszne, wyłupiaste oczka.