Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:23:51+01:00
A)
4x-3=3x+5
4x-3x=5+3
x=8

b)
5x+2=7-3x
5x+3x=7-2
8x=5 /:8
x=5/8

c)
3( x-1)=0
3x-3=0
3x=3
x=1

d)
-6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=24+6
-6x=30 /:-6
x=-5
2010-02-11T15:24:10+01:00
A
4x -3x = 5 +3
x = 8
B
5x + 3x = 7 -2
8x = 5/: 8
x = 5/8
C
3x - 3 = 0
3x= 3 /: 3
x = 1
D
-6x -6 = 24
-6x = 30/: (-6)
x= -5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T15:26:22+01:00
Tu masz wszystkie obliczenia