Odpowiedzi

2010-02-11T15:25:45+01:00
Pomodlę się do niego
9 2 9
2010-02-11T15:26:17+01:00
Ja okazuje Bogu,ze jestem jego przyjacielem za pomocą modlitwy i uczesczanie na lekcje religi chodzenie do kosciola
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:30:15+01:00
Uważam że najlepiej okazać Bogu przyjażń poprzez swoje postępowanie.Żyć zgodnie z jego przykazaniami,a gdy je złamiemy powinniśmy okazać skruchę.Powinniśmy rozmawiać z Nim uczęszczając na Msze Świętą.Napewno Bóg uzna za przyjaciela każdego który pomaga bliznim i nie jest obojętny na zlo świata.
20 4 20