Pensja Marty jako agenta ubezpieczeniowego wynosi 1650 zł.Za każdą ubezpieczoną osobę Marta otrzymuje dodatkowo 45 zł.Ile osób miesięcznie musi ubezpieczyć Marta żeby otrzymać wypłatę 2865 zł.
Bardzo prosze Was o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-02-11T15:27:05+01:00
2865-1650=1215
1215:45=27

Marta musi ubezpieczyć 27 osób.
Liczę na naj!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:27:18+01:00
2865 zł - 1650 zł = 1215 zł

1215 zł : 45 zł = 27

Marta musi ubezpieczyć 27 osób aby otrzymać wypłatę 2865 zł.