Mój dzień
Obudziłam się o 6.30, wstałam i się ubrałam, potem zjadłam śniadanie i umyłam zęby. Później mój tata zawiózł mnie do szkoły, a po lekcjach po mnie przyjechał. Razem z moimi siostrami i tatą pojechałam do Tucholi, a po powrocie zaczęłam robić lekcje. Gdy skończyłam włączyłam komputer i oglądałam filmy. Wieczorem poszłam z przyjaciółmi na dwór. Po wygłupach poszliśmy się ogrzać do miejskiej świetlicy. Graliśmy w tenisa oraz bilarda. Pomogliśmy pani trochę posprzątać. Po wszystkim rozeszliśmy się do swoich domów. Zjadłam kolację i razem z rodziną oglądaliśmy telewizję. Gdy już mi się znudziło, wykąpałam się i zrobiłam łóżko. Jeszcze przez jakiś czas rozmawiałam z siostrą, a później poszłam spać.

Proszę o przetłumaczenie tego na j. niemiecki..! Plisss... To jest potrzebne mi na jutro...

2

Odpowiedzi

2010-02-11T15:27:11+01:00
Wachte ich um 6.30 h, stand auf und zog auf, dann gefrühstückt und wusch meine Zähne. Dann nahm mich mein Vater zur Schule und nach der Schule, als ich ankam. Gemeinsam mit meinen Schwestern und Papi ins Tucholi, und nach der Rückkehr begann ich tun Unterricht. Als ich fertig ist der Computer und sah Filme. Am Abend ging ich mit Freunden auf dem Platz. Als wir zum Aufwärmen die Torheiten der Stadt Commons. Wir spielten Tennis und Billard. Wir helfen Ihnen ein wenig aufzuräumen. Nach allem, gingen wir nach Hause. Ich aß Abendessen mit seiner Familie und Fernsehen. Wenn mir langweilig, gebadet und nicht das Bett. Seit einiger Zeit im Gespräch mit ihrer Schwester, dann ging er schlafen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:27:25+01:00
Mein Tag
Wachte ich um 6.30 h, stand auf und zog auf, dann gefrühstückt und wusch meine Zähne. Dann nahm mich mein Vater zur Schule und nach der Schule, als ich ankam. Gemeinsam mit meinen Schwestern und Papi ins Tucholi, und nach der Rückkehr begann ich tun Unterricht. Als ich fertig ist der Computer und sah Filme. Am Abend ging ich mit Freunden auf dem Platz. Nach wygłupach ging an die städtische Commons warm. Wir spielten Tennis und Billard. Wir helfen Ihnen ein wenig aufzuräumen. Nach allem, gingen wir nach Hause. Ich aß Abendessen mit seiner Familie und Fernsehen. Wenn mir langweilig, gebadet und nicht das Bett. Seit einiger Zeit im Gespräch mit ihrer Schwester, dann ging er schlafen.