Odpowiedzi

2010-02-11T15:28:41+01:00
Mowę .?!
Podchodzisz do nich i mówisz - "Słuchaj co ty chcesz tym osiągnąć ?" - u mnie zawsze działa ;DD
2010-02-11T15:31:12+01:00
- Proszę, przestańcie! Agresja nie rozwiązuje problemów. Najlepiej jak zajmie się tym jakiś dyżurujący nauczyciel.
- Pani profesor czy mogła by pani tutaj podejśc?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:32:09+01:00
Należy natychmiastowo zgłosić to do nauczyciela lub Dyrektora szkoły .
Można też , zareagować samemu , ale nie warto ponieważ drugi uczeń może wyładować swoją agresję właśnie na nas.
Proponuję , najlepsze wyjście : zgłoszenie do dyrektora.