Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:29:41+01:00
Drodzy przyjaciele!!
Serdecznie zapraszam was na przyjęcie karnawałowe, które odbędzie się 12.02.2010 r. o godzinie 16.00 w domu na ul. *tu podajesz swój domowy adres*. Czeka was wiele niesamowitych zabaw i niespodzianek.
Serdecznie zapraszam.
Wasz/a kolega/koleżanka *podajesz swoje imię*
2010-02-11T15:30:42+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam ............................... na bal karnawałowy, który odbędzie się 13.02.2010 o 16:00 w moim domu przy ul. 3 Maja 1/2 w Warszawie. Gwarantowana śiwetna zabawa i konkurs na stroje.
Do zobaczenia
Jan Kowalski