1. U zasadnij stwierdzenie ze u dżdżownicy bedącej przedstawicielem pierścienic występuje segmentacja ciała. krotko napisać

2. wyjaśnij w jaki sposób dżdżownica
a) oddycha
b) odżywia się
c) rozmnaża się

3. wyjasnij wspólne cechy zwierząt zaliczanych do typu pierscienice

pisac co wiecie

2

Odpowiedzi

2010-02-11T15:35:50+01:00
A)Ciało dżdżownicy pokryte jest śluzem przez który następuje wymiana gazowa (czyli:oddychanie)
b) żywi się glebą
c) nie pamiętam ;/;/
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:37:33+01:00
2.Dzdzownica oddycha przez skóre. Jest glebożercą ja ziemie. Posiada siodełko tak zwane w którym jest słuz do rozmanażani.
3. Pierścienice mają w sobie coś z pierścienia, dzdzownica na ciele i rurecznik, wazonkowiec...
2 2 2