Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:31:55+01:00
Zgadzam się z hasłem "Nie zabieraj swoich narządów do nieba, one potrzebne są tu na ziemi"!
Uważam, że jeśli jest możliwość przeszczepu, to zawsze należy z niej skorzystać. Bardzo ciężko jest mi zrozumieć te osoby, które się nie zgadzają na przeszczep. Przecież te narządy do niczego się im nie przydadzą po śmierci.
Na pewno zgodziłabym sie na przeszczep swoich narządów. Mi również byłoby bardzo miło, że dzięki mnie mógłby ktoś przeżyć.
4 5 4
2010-02-11T15:32:07+01:00
Przeszczepy to coś nad czym trzeba sie bardzo dobrze zastanowic jesli się na to zdecydujemy ... decyzja napewno będzie bardzo trudna ale jeżeli się zdecydujemy możemy uratować komuć życie a wię ja jestem za i na świecie byłoby dużo lepiej jeżeli wszyscy ludzie byli by za przeszczepami
1 5 1
2010-02-11T15:33:14+01:00
Jestem przeciw, pomieważ czasami są ,,nieudane" przeszczepy, które mogą wywoływać różne choroby.