Na mapach w skali 1:4 000 000 przedstawiono Kanał Panamski i Kanał Sueski.
a) Oblicz rzeczywistą długość Kanału Panamskiego, jeżeli na mapie jego długość wynosi 2cm.
b) Oblicz, jaką długość ma na mapie Kanał Sueski, jeżeli w rzeczywistości jego długość wynosi 161km.


proszę o odpowiedź!!! nienawidzę geografii, bo mamy pana jakiego mamy, nie umie nauczać. =,= co tydzień wszyscy od siebie spisują, a ja wolę mieć już odrobione przed lekcjami.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T18:29:48+02:00
A) 1cm - 4 000 000cm
1cm - 40km
2cm*40km=80km
b) 1cm - 4 000 000cm
1cm - 40km
161km:40km=4 i 1/40 cm
18 3 18
WTFFFF zle eee 2 jest zleeeeeeeeeeeee
2009-10-11T18:33:55+02:00
1cm na mapie=4 000 000cm w rzeczywistości=40km
a
1cm=40km
2cm=2*40=80km
b
1cm=40km
x=161km
x=161:40=4,025cm
11 3 11
2009-10-11T19:48:40+02:00
A)1cm-4 000.000cm
1cm-40 km
2cm=2*40=80km
b)
dane
D=161KM
d=?
d=1cm*161km
____________= 161 CM KM Z KM / skruć
1km
Odległość wynosi 161 cm
26 4 26