Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:35:37+01:00
Na wprowadzenie konia trojańskiego do wroga, a w nocy, gdy wszyscy będą spać napaść ich. Zabrali najlepszych wojowników do tego konia trojańskiego. Postawili im go przed bramą i popłyneli.
Wróg myślał, że to kapitulacja i wciągnął tego konia trojańskiego do swojego miasta. Odyseusz i reszta napadli na nich w nocy.
Wygrał Odyseusz swoim podstępnym pomysłem ;)
to tyle
11 4 11
2010-02-11T15:38:03+01:00
Wpadł na pomysł zbudowania drewnianego konia gdzie schowają się Trojańczycy
5 3 5