Odpowiedzi

2010-02-11T15:39:27+01:00
USA - stany
Kanada - prowincje
Rosja - okręgi i obwody
Szwajcaria - kanton
Niemcy - landy
2010-02-11T15:40:41+01:00
1 . Hrabstwo.
2. prowincja / terytorium .
3 . kraj / obwód.
4.kanton.
5. Land.
Zdaje się , że jest dobrze . 100 % .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:43:11+01:00
1)USA-stany
2)Kanada-prowincje
3)Rosja-obwody
4) Szwajcaria - kantony
5) Niemcy - landy
1 1 1