Odpowiedzi

2010-02-11T15:42:21+01:00
1. Ustaw komputer np. koło biurka
2. Podłącz wtyczkę do gniazdka
3. Podłącz myszkę
4. Podłącz klawiaturę,
5. Podłącz monitor,
6. Podłącz przewód sieciowy
7. Podłącz drukarkę
8. Sprawdź podłączenie
9. Włącz monitor
10. Włącz komputer
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:45:59+01:00
1.Zainstaluj zakupiony system Windows.
2.Kiedy system Windows się zainstaluje włącz komputer.
3.Utwórz swoje konto na komputerze(składa się ono z hasła i loginu).
4.Zaloguj się na swoje konto.
5.Ustaw ustawienia komputera wg.własnego uznania(tapeta,itp.).
6.Zainstaluj najnowsze sterowniki do twojego komputera.
7.Aby podłączyć urządzenie(np.telefon komórkowy)wyjmij z niego kartę pamięci)
8.Aby posiadać internet skonsultuj się z najbliższym szprzedawcą komputerów.
9.(tylko z internetem)Aby korzystać z różnego rodzaju komunikatorów(np.Gadu-Gadu) ściągnij program z internetu i utwórz na nim swoje konto.
10.(tylko z internetem) Aby zarejestrować się na różnego rodzaju stronach (np.Zadane.pl, Rapidshare) potrzeba poczty (np.o2, gmail) trzeba utworzyć na nich konto(w przypadku rejestracjii na stronach, których podałem trzeba zaaktualizować swoje konto).

Ja podałem raczej takie zaawansowane...
16 4 16