Odpowiedzi

2010-02-11T15:38:28+01:00
Uwaga !
Dnia 20.03.2010 r. w sobote o godz. 16 odbedzie sie dyskoteka w sali ginastycznej . Wstep platny 5zł. W cenie biletu ofrerowane jest picie oraz smaczne przekaski . ,Wszystkich chetnych prosimy o przyjscie . Przewidywane rozne , atrakcyjne nagrody. Pod koniec dyskoteki odbedzie sie wybor krola i krolowej dyskoteki. Serdecznie zapraszamy
Samorząd szkolny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:40:20+01:00
OGŁOSZENIE

Sprzedam rower używany. Pojazd jest w bardzo dobrym stanie, ma kolor czerwony.Przy zakupie dodaję niespodziankę !

Zainteresowanych proszę o kontakt :
tel : *** *** ***(nr wpisz)


UWAGA ! UWAGA !

Dnia 13 lutego 2010 roku o godzinie 16:30 w (nazwa szkoły) odbędzie się dyskoteka! Koszt wstępu uczniów wynosi 2 zł, natomiast absolwenci szkoły płacą 4zł !! Serdecznie zapraszamy !!
Organizatorzy dyskoteki