Odpowiedzi

2009-10-11T18:31:34+02:00
Http://www.youtube.com/watch?v=3ESshQv4gjo&feature=related

Po poslku:

Każdej nocy w moich snach
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

Far całej odległość
I przestrzenie między nami
You have come to show you go on

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę, że serce ma iść na
Jeszcze raz otwierasz drzwi
A ty jesteś w moim sercu
A moje serce będzie trwać i na

Miłość może nas dotknąć jeden raz
I trwać przez całe życie
I nigdy nie puścić dopóki nie jesteś jednym

Miłość, kiedy cię kochałem
Jeden prawdziwy czas i przytrzymaj, aby
W moim życiu zawsze będzie dalej

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę, że serce ma iść na
Jeszcze raz otwierasz drzwi
A ty jesteś w moim sercu
A moje serce będzie trwać i na

You're Here, There's nothing I strach,
I wiem, że moje serce będzie dalej
We'll stay forever ten sposób
Jesteś bezpieczny w moim sercu
A moje serce będzie trwać i na

Sory za pare błędów nie wiedziałem jak przetłumaczyc:]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T18:31:44+02:00
Moje serce odejdzie


Każdej nocy, w moich snach
Widzę Cię, czuję Cię
Tak jest kiedy czuję, że odejdziesz

Przez wielką odległość przychodzisz
I przestrzeń między nami
Przychodzisz aby pokazać, że odchodzisz

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę, że serce czuje
Jeszcze raz otwierasz drzwi
I jesteś tu, w moim sercu
A moje serce będzie czuło i czuło

Miłość może nas dotknąć jeden raz
I ostatni w życiu raz
I nigdy nie przeminie odkąd jesteśmy razem

Miłością było kiedy Cię kochałam
Jeden prawdziwy czas i nie przestanę
W moim życiu zawsze będziemy iść przed siebie

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę, że serce czuje
Jeszcze raz otwierasz drzwi
I jesteś tu w moim sercu
A moje serce będzie czuło i czuło

Jesteś tu, niczego się nie boję
I wiem, że moje serce będzie czuło
Na zawsze zostaniemy na tej ścieżce
W moim sercu jesteś bezpieczny
A moje serce będzie czuło i czuło
1 5 1
2009-10-11T18:34:17+02:00
Każdej nocy, w moich snach
widzę Cię, czuję Cię
Tak jest kiedy czuję, że odejdziesz

Przez wielką odległość
I przestrzenie między nami
Przyszedłeś aby pokazać, że odchodzisz

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę, że serce czuje
Jeszcze raz otwierasz drzwi
I jesteś tu, w moim sercu
A moje serce będzie czuło i czuło

Miłość może nas dotknąć jeden raz
I ostatni w życiu raz
I nigdy nie przeminie odkąd jesteśmy razem

Miłością było kiedy Cię kochałam
Jeden prawdziwy czas i nie przestanę
W moim życiu zawsze będziemy iść przed siebie

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę, że serce czuje
Jeszcze raz otwierasz drzwi
I jesteś tu w moim sercu
A moje serce będzie czuło i czuło

Jesteś tu, niczego się nie boję
I wiem, że moje serce będzie czuło
Na zawsze zostaniemy na tej ścieżce
W moim sercu jesteś bezpieczny
A moje serce będzie czuło i czuło