Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:41:19+01:00
Kareena ma 17 lat i zgubiła sie w lesie a margaritka 14 i zgubila sie w lesie. detektyw szuka dziewczynek a Kareena i margaritka sie odnalazły i poszły do domu. kto sie zgubił w lesie dziewczynki czy detektyw???
4 2 4
2010-02-11T15:41:32+01:00
W pewnym mieszkaniu małżeństwa dochodzi do morderstwa kobiety(żony). Detektyw podejmuje śledztwo na ten tamat. Po śladach,różnych dowodach okazuje się,że to morderstwo popełnił sam mąż kobiety. Zostaje on aresztowany i skazany na np. 25 lat więzienia.
3 2 3