Odpowiedzi

2010-02-11T15:39:15+01:00
Zaproszenie!
Zapraszam wszystkich mężnych rycerzy na turniej rycerski który odbędzie się (data) o godzinie (h). Turniej będzie odbywał się na arenie. Wszyscy chętni muszą się zgłosić wcześniej.
Król Artur


licze na naj ☺
2 3 2
2010-02-11T15:39:19+01:00
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych rycerzy na turniej rycerski, który odbędzie się 16.02.2010 roku o godznie 10.00
na Zamku.!


Król Artur
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:43:33+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Was, waleczni rycerze na turniej rycerski, który odbędzie się w zamku ... dnia ... lutego ... r. Czekają na Was dwie konkurencje: walka konna oraz piesza.
Po turnieju przewidziano ucztę w sali balowej zamku.
Król Artur

(w miejsce kropek możesz wpisać własne informacje)
4 4 4