Odpowiedzi

2010-02-12T12:34:50+01:00
Może napisz coś o ziołolecznictwie ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:45:46+01:00
Miałam ten sam problem, ale w końcu nie poszłam ;)

jeżeli masz dostęp do oddziału radiologii itp możesz dać temat:
wpływ radioterapii na rosliny zielone...
(rośliny takie poddane promieniom całkowicie obumierają)

z takich prostszych to:
np. wpływ kompostu na rozwój roślin


ale to wszystko od ciebie zależy ;)