Odpowiedzi

2010-02-11T15:37:55+01:00
Pomalowac je czarna kredka?
2010-02-11T15:39:35+01:00
Możesz kupić czarną szminkę. Jeśli takiej nigdzie nie dostaniesz, możesz użyć czarnej konturówki do ust.
Są jeszcze farby do twarzy, ale nie wiem, czy można nimi malować usta.

Więcej sposobów nie znam, ale myślę, że pomogłam;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:01:07+01:00
Fajnie bd. wyglądac jak byś sb. pomalowała czarną szminką albo błyszczykiem. Konkturowką obmalowac kontury nie za bardzo wyróżniający róż .;)