Odpowiedzi

2010-02-11T15:45:36+01:00
Nauczyciele szkoły 11.02.2010 ....
Serdecznie dziękujemy wam za piekielnie włożony nam w trud nauki nas Za te chwile grozy Myślimy ze będziemy godnie reprezentować wiedzę od was dostaną. NIgdy o was nie zapomnimy Dziękujemy Z uszanowaniem Uczniowie ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:19:04+01:00
Szanowni nauczyciele

To my. Wasi Uczniowie. Wszyscy razem chcielibyśmy wspólnie podziękować Wam za trud jaki zadajecie sobie by nas kształcić. Nerwy które zszarpujecie sobie na nas by nas wyciszyć i skupić. Dziękujemy Wam za to, że chcecie dla nas jak najlepiej. Chcecie, byśmy wyrośli na ludzi porządnych, wykształconych i godnych sukcesu. Chociaż jest to Waszym zadaniem, wy staracie się je jak najlepiej wykonać. Za to Wam dziękujemy. Chcieliśmy też przeprosić, za trud jaki Wam często sprawiamy. Za nie grzeczność i nie uwagę. Za nie docenianie Was. Wy jesteście osobami, które nigdy się nie poddaje, nawet gdy uczniowie dają w kość. Zawsze dążycie do swego celu chociaż nie jest Wam łatwo. Naprawdę z całego serca Wam dziękujemy i przepraszamy.

Wasi Uczniowie.

1 5 1