Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:41:03+01:00
Kapłan to dla mnie człowiek, do którego zawsze mogę zwrócić się w sprawach religijnych.
Odpuści mi grzechy podczas spowiedzi w konfesjonale a także udzieli sakramentów w dorosłym życiu( mówię o chrzcie dziecka, ślubie, namaszczeniach)

Jak można troszczyć się o kapłanów?
Dawać na tacę, gdy będą zbierane datki na powołania kapłańskie czy też do zakonów
2 4 2
2010-02-11T15:43:06+01:00
Kapłan jest to osoba, która spełnia w imieniu wspólnoty funkcje kultowe i rytualne Kosciola. O swojego kaplana mozna sie troszczyc w nbastepujacy sposob: odwiedzac go z i nim rozmawiac, pomagac w razie choroby. Pomagajac troszczyc sie o kosciol.
3 4 3