Odpowiedzi

2010-02-11T15:41:26+01:00
X=4-y
2(4-y)+2y=8
8-2y+2y=8
8=8
to jest równanie tożsamościowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:42:05+01:00
X+y=4
2x+2y=8

x=4-y
2*(4-y)+2y=8

x=4-y
8-2y+2y=8

x=4-y
8=8

Układ nieoznaczony .


  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T15:43:37+01:00
X+y=4
2x+2y=8

x = 4 - y
2 * (4-y) + 2y = 8

x = 4 - y
4 - y + 2y = 8

x = 4 - y
y = 8 - 4

x = 4 -y
y = 4

x = 4 - 4
y = 4

x = 0
y = 4