Odpowiedzi

2009-10-11T18:32:54+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T18:38:07+02:00
Podaj Największą liczbę całkowitą mniejszą od liczby -6,3(04) :
Liczby całkowite to takie, które nie mają miejsc po przecinku, nie mają ułamków, czy rozwinięcia okresowego ... Może to być 10/5, bo po wyciągnięciu całości wychodzi nam 2. Może to być pierwiastek ze 100, bo po wyłączeniu znaku pierwiastka wynik będzie wynosił 10. Tak więc w tym wypadku wydaje mi się, żę najmniejszą liczbą całkowitą mniejszą od -6,3(04) jest -7.
Pozdrawiam;)
1 1 1
2009-10-11T18:46:09+02:00