Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T15:45:41+01:00
Potępiany w Nowym Testamencie "świat" pojmować trzeba nie jako ziemię, dzieło Boże, fizyczną rzeczywistość, ale jako zespół obyczajów i zasad, które są sprzeczne z przesłaniem Ewangelii. "Świat" to wartości doczesne, zmysłowe, brak ducha wiary i modlitwy, nieraz bezbożność i zgorszenia.
2010-02-11T15:47:34+01:00
Świat to jeden wielki "dom " dla całej ludzkości. niestety ludzie nie szanują Ziemi i dlatego świat na tym traci.




POWODZENIA ;)