Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T15:52:41+01:00
A.)0,4(8+w) = 3 + 0.4 w
b.)-0,9(x+y) = -0,9x - 0.9y
c.)-1/5(a-2) = -1/5 a + 0.4
d.)0,7(-k-3) = 0.7k - 2.1
e.)2(2a+2b+3c) = 4a + 4b + 6c
f.)-3(3a-4b+7) = -9a + 12b - 21



a.) c(b+3)+c = cb + 3c +c = 4c + cb
b.)b(b-4)+3b = b^2 - 4b + 4b = b^2
c.)2a(a-2b+5) = 2a^2 - 4ab + 10a
d.)b(b-5)-(b+5) = b^2 - 5b -
2010-02-11T15:57:19+01:00
1.
a)=3.2+0.4w
b)=-0.9x+(-0.9y)
c)=1/5a-2/5
d)=-0.7k-2.1
e)=4a+4b+6c
f)=-9a-12b+(-21)
2.