Odpowiedzi

2010-02-11T15:47:40+01:00
Carrots-marchew policzalne
eggs-jaja policzalne
meat-mięso policzalne
fruit-owoce policzalne
bread-chleb policzalne
tomatoes-pomidory policzalne
pasta-makaron nie policzalne
onions-cebula policzalne
sugar-cukier nie policzalne
grapes-winogrono policzalne
rice-ryż nie policzalne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:48:10+01:00
Carrots - marchewki (policzalne)
eggs - jajka (policzalne)
meat - mięso (niepoliczalne)
fruit - owoc (policzalne)
bread - chleb (niepoliczalne)
tomatoes - pomidory ( policzalne)
pasta - makaron (niepoliczalne)
onions - cebule (policzalne)
sugar - cukier (niepoliczalne)
grapes - winogrona (policzalne)
rice - ryż (niepoliczalne)
3 4 3
2010-02-11T15:50:09+01:00
Carrots- marchewki
eggs- jajka
meat- mięso
fruit- owoce
bread- chleb
tomatoes- pomidory
pasta- makaron
onions- czosnki
sugar -cukier
grapes- winogrona
rice - ryż

policzalne: carrots, eggs, grapes, onions, tomatoes,
niepoliczalne: rice, sugar, fruit, pasta, meat, bread,