Największym zwierzęciem na ziemi jest morski ssak płetwal błękitny,którego długość dochodzi do 30 m,a waga do 120 ton.Największy ze zwierząt lądowych jest słoń afrykański.To zwierzę osiąga wysokość 4 m i wagę 6000 kg.Ile razy cięższy jest płetwal błękitny od słonia?

2

Odpowiedzi

2010-02-11T15:48:39+01:00
Płetwal błękitny - 120 ton=120 000kg
słoń - 6000 kg

120 000kg/6000 kg=20
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:53:16+01:00
Najpierw zamiana 1t to 100kg czyli 120t x 1000 = 120000kg
Potem 120000kg:6000kg =20 (razy)
Odp:Płetwal błękitny jest cięższy od słonia o 20 razy