Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:54:31+01:00
1Jak postrzegaz innych tak oni postzegaja ciebie
2Dobro zawsze bedzie gora
3traktuj innych tak jak sam chcialbys byc traktowany
4Jezeli cos czynisz zlego drugiej osobie to za to zaplacisz i sam na tym stracisz
2010-02-11T15:58:47+01:00
Nie wiem na 1 ale na 2.3.4 wiem

2.To znaczy, że dobro zawsze pokona zło niezależnie od okoli czności
3.Nie rób komuś na złość bo tobie też może się to przytrafić
4.To znaczy że jak komuś chcemy zrobić żart to sami wychodzimy na nim śmiesznie wychodzisz.
1.Jak o innych myślisz tak oni myślą o tobie.


Przypomniałem sobie 1 :)