Zapisz rodzaje oddziaływań, jakie występują w podanych niżej przykładach:
a) Liść spad z drzewa
b) Koń ciągnie sanie
c) Magnes przyciąga stalowe szpilki
d) Styropianowe okruchy podczas zgarniania ich ze stołu przyczepiają się do ręki

3

Odpowiedzi

2009-10-11T18:37:44+02:00
A) oddziaływanie grawitacyjne
b) oddziaływanie bezpośrednie
c) oddziaływanie magnetyczne
d) oddziaływanie elektryczne
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T18:40:36+02:00
A) grawitacyjne
b) mechaniczne
c) magnetyczne
d) elektrostatyczne
7 4 7
2009-10-11T18:43:22+02:00
A grawitacyjne
b . To chyba tez bd grawitacyjne
c magnetczyne
d elektrostatyczne
2 5 2