Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:55:59+01:00
Dzisiejsza pogoda jest okropna. Na dworze mróz, lekki wiatr i wciąż pada śnieg. Nawet zza małej chmurki nie wyjdzie odrobinę słonka. Temperatura powietrza wynosi minus dwa stopnie Celsjusza. Na drogach i chodnikach jest bardzo ślisko, gdyż całą ich powierzchnię pokrywa lód.
2 5 2
2010-02-11T15:57:55+01:00
Dzisiaj za oknem jest straszna szaruga. Nad ranem nie padał śnieg ale za to było bardzo zimno - 14 C. W południe zaczęło silnie wiać i padać śnieg. Teraz nie pada tylko wieje wiatr i jest -3C.

Można też trochę pozmieniac ;) ale myślę że jest dobrze ;)
2 4 2