Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:57:58+01:00
- tchorzliwosc
- skrytosc
- wyrachowanie
- malomownosc
- msciwosc
- poboznosc,
- honorowosc
- zawzietosc
1 3 1
2010-02-11T16:02:29+01:00
1.Cześnik ;
-gwałtowny ,porywczy, wybuchowy,szczery,ma temperament choleryczny ,nieobliczalny
2.rejent ;
-jest flegmatykiem ,powolny ,cichy, udaje pobożnego i pokornego wyrachowany i dummy
3. klara;
wesało dosć sprytna ,
4. papkin ;
tchórz ,błazen, inteligentny bawidamek
4 3 4