Odpowiedzi

2010-02-11T16:03:16+01:00
W moim zyciu nic to nie zmienia poniewaz Jezus jest zawsze dla mnie wazny w kazdej chwili o kazdej porze i ten fakt ze jest odkupicielem czlowieka nie wprowadza w moim zyciu zmiany bo zawsze zauwazam Jezusa,on mnie zawsze strzeze i pomaga mi w trudnych sytuacjach to dzieki niemu zyjem dostatnim zyciem Jezus nas wynagrodzil cieszmy sie z wszystkiego co mamy i doceniajmy to .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:07:13+01:00
Jezus przez swją naukę wskazał ludziom drogę do Boga,
a przez mękę,śmierc i zmartwychwstanie otworzył wierzacym bramy raju i dał nadzieję na życie wieczne.
Dla każdego chrześcijanina, także dla mnie Jezus jest wzorem milości.
Wierząc w nauczanie Jezusa mam nadzieję, że po śmierci czeka na mnie przygotowane w niebie mieszkanie.
Tylko odemnie zależy czy nie będzie ono na wieki puste, czy swoim życiem zasluże na łaskę życia wiecznego.
Jezus kochał wszystkich ludzi, nie gardził nikim i za wszystkich, także za mnie umarl na krzyżu. Jeszcze zanim się urodzilam Jezus odkupil moje winy.

3 5 3