Odpowiedzi

2010-02-11T16:02:05+01:00
Rzymianie jako pierwsi stworzyli drogi.. Bylo to 2glowne drogi, brukowe, z prowincij prowadzily tylko do Rzymu, dlatego przyjelo sie powiedzenie ze wszystkie drogi prowadza do Rzymu, a po za tym Rzym uwazano wtedy za stolice Swiata, kultury itp
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:03:01+01:00
W okresie panowania starożytnego Rzymu cały basen Morza Śródziemnego należał tworzył Imperium Romanum. Stolicą był właśnie Rzym, stąd całą infrastrukturę budowano tak, by wszystkie najważniejsze drogi prowadziły do stolicy. Tak utarło się powiedzenie, że wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, tzn., że nie ważne co wybierzesz i tak dojdziesz do tego samego punktu.
Mam nadzieję, że pomogłam.......................
Pozdrawiam;)
4 5 4