Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:01:32+01:00
To znaczy , że jest elastyczna i jędrna,a nie taka jak u osoby starszej.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T16:02:49+01:00
Nasilające się promieniowanie słoneczne i suche powietrze sprawiają, że warstwa hydrolipidowa naskórka, która odpowiada za ochronę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, zostaje uszkodzona, a wtedy przesuszenie skóry i jej kłopotliwe ściągnięcie jest nieuniknione.