Odpowiedzi

2010-02-11T16:03:46+01:00
Różnice:
BÓG:
Islam; Allah
Chrześcijaństwo; Trójca Święta
ZAŁOŻYCIEL:
Islam; Mahomet
Chrześcijaństwo; Jezus Chrystus
ŚWIĘTE KSIĘGI:
Islam; Tora, Koran
Chrześcijaństwo; Pismo Święte
DOM MODLITWY:
Islam; Meczet
Chrześcijaństwo; Kościół
DZIEŃ ŚWIĘTY:
Islam; Piątek
Chrześcijaństwo; Niedziela

Podobieństwa:
Obie to religie monoteistyczne, czyli wyznawcy wieżą w jednego Boga
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:05:28+01:00
-wiara w jednego boga,
-wlasny kosciol w chrzescijanstwie w islamie meczet,
-wzorowanie swoich czynow na ksiedze (chrzescijanie Bilbia, Islam Koran)
3 4 3
2010-02-11T16:44:47+01:00
Różnice:
BÓG:
Islam; Allah
Chrześcijaństwo; Trójca Święta
ZAŁOŻYCIEL:
Islam; Mahomet
Chrześcijaństwo;
ŚWIĘTE KSIĘGI:
Islam; Tora, Koran


Podobieństwa:
Obie to religie monoteistyczne, czyli wyznawcy wieżą w jednego Boga
3 4 3