Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:06:17+01:00
'W dniu świętego Walentego,
Nic nie może dziać się złego,
Nikt nie może się dziś złościć,
Bo dziś nadszedł dzień miłości.'

'W tym szczególnym dniu
Chcę ci życzyć pomyślności,
Dużo zdrowia i miłości,
Byś się zawsze cieszyła
I o mnie czasem śniła.'

Liczę na naj..;]
2010-02-11T16:07:33+01:00
Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
Życzę Tobie sercem całym
Dużo szczęścia, namiętności,
Nie kończącej się miłości.

W tym wielkim dniu Świętego Walentego,
życzę Ci wszystkiego najlepszego.
Niech na Twej buzi uśmiech zagości,
bo nie ma nic piękniejszego od naszej znajomości.