Odpowiedzi

2010-02-11T16:07:44+01:00
Należy unikać miejsc gdzie one się znajdują czyli lasy , długie trawy.W razie ukąszenie należy udać sie do szpitala gdzie najprawdopodobniej podana zostanie surowica. ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:10:36+01:00
Należy unikać tych zwierząt. Gdy zobaczymy je w lesie nie zbliżajmy się do nich i ich nie drażnijmy. Pamiętajmy, że zwierzęta nie atakują z własnej woli tylko dla swojej obrony.

Proszę :) Mam nadzieję, że pomogłam :P
2 5 2