Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T16:07:05+01:00
Prawo do zycia
prawo do kozystania z urzedów
prawo do wolnosci słowa
2010-02-11T16:08:58+01:00
Prawo do życia, wolności i bezpieczeństwa osobistego,
prawo do głosowania i kandydowania w wyborach,
wolność myśli, sumienia i wyznania,
Liczę na naj.;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:11:45+01:00
Prawo do wyznawania własnej religii
prawo do prywatnej korespondencji
prawo do życia
prawo do posiadania własnych poglądów
prawo do szczęścia
prawo ochrony zdrowia
prawo do pracy
prawo do równości społecznej
prawo do głosowania w wyborach
myślę że pomogłam ;)