Odpowiedzi

2010-02-11T16:13:08+01:00
Możesz zacząć tak :
Witajcie Marsjanie z innej planety .piszę ten list ponieważ jestem ogromnie ciekawy jak tam u was jest .możecie napisać w odpowiedzi
23 2 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:14:32+01:00
Piszę tylko wstęp , bo za mało dajesz punktów;/ :P

Drodzy kosmici!!!
Piszę bo Was , aby Wam wyjaśnić jak wygląda zycie na Ziemi. Wszystko co tu napiszę , pewnie będzie dla was nowością. Mam nadzieję , ze zaciekawi Was mój list i wkrótce nas odwiedzicie , wierzę , ze w sprawach pokojowych :)
9 3 9