Przetłumacz dialogi; ]

WOMAN- Can we see the menu, please?
WAITER- Yes, of course, madam. Here you are.

WAITER- Are you ready to order?
WOMAN- Yes, please.
WAITER- Would you like a starter?
WOMAN- Yes, can I have goat's cheese salad, please, followed by Spanish chicken.
WAITER- Would you like chips, pasta or rice with your chicken?
WOMAN- Can I have pasta, please, and a salad.
WAITER- And you, sir? What would you like?
MAN- I'd like vegetable soup, followed by steak and chips with peas, please.
WAITER- And to drink?
WOMAN- I'll have an orange juice.
MAN- And I'll have a cola.

WAITER - Would you like to order a dessert?
WOMAN- No, thank you. I'll just have a coffee.
MAN- I'll have some chocolate ice cream, please.

WAITER- Did you enjoy your meal?
WOMAN- Yes, thank you. It was delicious. Can we have the bill, please?
WAITER- Yes, of course. I'll get it for you.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:21:53+01:00
Kobieta: mogę zobaczyć menu?
Kelner: oczywiście, proszę pani, jest tutaj

Kelner: jesteś gotowa do złożenia zamówienia?
Kobieta: Tak, proszę.
Kelner: czy chcesz na przystawkę?
Kobieta: tak, prosze sałatke serową? (nie wiem co to znaczy followed) i kurczaka po hiszpansku
Kelner: czy chcesz frytki,makaron lub ryz do kurczaka?
Kobieta: prosze makaron i salatke.
Kelner: A pan?co pan chce?
Mężczyzna: prosze zupe wegetarianska,steka z frytkami i groch?
Kelener: cos do picia?
Kobieta: sok pomaranczowy.
Mężczyzna: colę.
Kelner: czy chcecie zamowic deser?
Kobieta: nie dziekuje. Poprosze tylko kawe.
Mezczyzna: Chce czekoladowe lody.
Kelner: jestescie zadowoleni z posilku?
Kobieta: Tak dziekuje.To bylo pyszne. mozemy prosic rachunek?
Kelner: Oczywiscie. Przyniose.

mniej wiecej o to chodzi..
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T18:44:36+01:00
Kobieta: mogę zobaczyć menu?
Kelner: oczywiście, proszę pani, jest tutaj

Kelner: jesteś gotowa do złożenia zamówienia?
Kobieta: Tak, proszę.
Kelner: czy chcesz na przystawkę?
Kobieta: tak, prosze sałatke serową? (nie wiem co to znaczy followed) i kurczaka po hiszpansku
Kelner: czy chcesz frytki,makaron lub ryz do kurczaka?
Kobieta: prosze makaron i salatke.
Kelner: A pan?co pan chce?
Mężczyzna: prosze zupe wegetarianska,steka z frytkami i groch?
Kelener: cos do picia?
Kobieta: sok pomaranczowy.
Mężczyzna: colę.
Kelner: czy chcecie zamowic deser?
Kobieta: nie dziekuje. Poprosze tylko kawe.
Mezczyzna: Chce czekoladowe lody.
Kelner: jestescie zadowoleni z posilku?
Kobieta: Tak dziekuje.To bylo pyszne. mozemy prosic rachunek?
Kelner: Oczywiscie. Przyniose.

Mam nadzieję że ci pomogłam ; )