Odpowiedzi

2010-02-11T16:12:16+01:00
NO jak np. idziemy do lasu to ubrac kalosze a jak cie ugryzie to musisz wyciagnac jad...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:15:06+01:00
Należy unikać miejsc w których są. Gdy zauważymy żmiję nie zbliżajmy się do niej i nie drażnijmy jej. Pamiętajmy, że zwierzęta nie atakują bez powodów.
W przypadku ukąszenia przez żmiję należy szybko zwrócić się do lekarza aby ten podał nam surowicę. Jad żmii paraliżuje nasz układ nerwowy. W razie nie zwrócenia się do lekarza grozi nam śmierć.

Proszę :) Mam nadzieję, że pomogłam :P
1 5 1
2010-02-11T16:41:12+01:00
Najlepiej przed ukoszeniem naleszy stac bez ruchu a gdy jusz zmija ugryzie jak najszybciej udac sie do lekarza jej jad bardzo szybko sie rozprzestszenia w ciele czlowieka.