Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:13:12+01:00
1 nice, beautiful
2 dark blond

kłamie, mówi kłamstwa ludziom
świetnie
doskonale
2 3 2
2010-02-11T16:14:49+01:00
1.Pretty (beautiful)
2.Dark fair
b)
1. Kłamiący ludzie
2. Cudowny
3. Znakomity

:D
2 2 2
2010-02-11T16:17:50+01:00
Pretty- ładna
dark fair- ciemny blond

1.lies to people- okłamywać ludzi
2.wonderful- cudowny
3.excellent- wspaniały (doskonały)
1 5 1